Mimo programových produktů nabízí pro své zákazníky firma TEAS také několik typů služeb v oblasti zákaznického servisu. Tyto služby mají za úkol pokrýt požadavky na provoz software u zákazníka, aktualizace software, dálkovou správu dat, výměny dat pomocí FTP serveru či manžerské a ekonomické poradenství.
Tato smlouva je podmínkou prodeje nabízených softwarových produktů. Předmětem smlouvy je údržba programového vybavení dodaného dodavatelem uživateli. Dodavatel se zavazuje u SW specifikovaného v předávacím protokolu provádět následující služby:
Standardní podmínky smlouvy lze modifikovat a rozšiřovat sortiment služeb dle přání zákazníka. Bližší informace získáte na našich kontaktních telefonech: 577 601 257, 577 601 290.
Do této oblasti služeb spadají veškeré servisní zásahy a konzultační návštěvy prováděné pracovníky firmy TEAS.
Od počátku roku 2003 bylo nově zřízeno a vybaveno ve Zlíně v sídle firmy TEAS školicí centrum. Zde je možné v zázemí firmy provádět proškolení uživatelů na produkty firmy TEAS. Provádíme individuální školení programového vybavení pro partnery distribuční sítě náhradních dílů Stahlgruber. Cena je odvislá od individuálních požadavků zákazníka.
Dlouhodobá specializace firmy na oblast automobilového průmyslu spojená s vývojem software nenechává nikoho na pochybách o profesionalitě přístupu k zákazníkovi a odborných znalostech pracovníků společnosti TEAS. Poradenství v oblasti vedení firem, organizace práce a ekonomiky provozu využívají nejen dealeři, ale také dovozci automobilů.