Stále více prodejců ojetých vozů využívá nový systém Omnetic
10 / 2024
Od svého uvedení na trh si nový systém Omnetic získal mezi obchodníky s ojetými vozy včetně značkových dealerství mnoho spokojených uživatelů. Vedle očekávaných funkcí nabízí Omnetic mobilní aplikaci pro standardizovanou kontrolu technického stavu vozu, automatizaci smluv a dalších více než 70 dokumentů, manažerský reporting skladu obchodu, sledování vývoje tržních cen, možnost volby pozadí fotografií, integrované služby společnosti Cebia, sjednavač pojištění od společnosti OK Group a mnoho dalších užitečných funkcí pro efektivní správu zakázek a řízení byznysu. Mezi ty, kteří nový systém již využívají, patří například Mercedes-Benz Certified společnosti S. & W. Automobily, česká pobočka největšího evropského prodejce vozů Emil Frey, obchodníci s prémiovými a supersportovními vozy Advantage Cars a AR Cars a další. Přidáte se k nim i vy? Pro více informací navštivte https://www.omnetic.com/cs/ nebo nás kontaktujte.
Reporting: Co můžete měřit, můžete i snadno řídit
9 / 2024
V rámci DMS systému Omnetic je nyní k dispozici nová služba automatického vyhodnocení dat, díky němuž získáte dokonalý přehled a kontrolu nad svým byznysem. Reporty, přehledy a analýzy obsahově i vizuálně na míru vašim potřebám poskytují přehledné informace o skladových zásobách, maržích, obchodních případech, informace o prodejích a další. Rychlá orientace v byznysu a efektivní řízení společnosti na pár kliknutí přímo ve vašem systému. Více informací získáte na https://www.omnetic.com/cs/reporting/ nebo prostřednictvím těchto kontaktů: podpora@omnetic.com nebo +420 771 125 125.
Jak zdrojovat vozy z pohodlí vaší kanceláře
7 / 2024
Zdrojování vozů nebylo nikdy snazší. Nyní můžete nové vozy pro váš byznys nakupovat snadno prostřednictvím služby Sourcing v systému Omnetic. Více než 700 000 vozů z celé Evropy máte na dosah pouze na pár kliknutí, aniž byste museli někam cestovat, složitě se domlouvat nebo se zdržovat vyřizováním potřebné dokumentace. Pokročilé filtrování umožňuje najít v široké nabídce přesně to, co hledáte. Služba zahrnuje prověření, dovoz, vyřízení dokumentace i agendy spojené s DPH. Vozy koupíte od českého subjektu, podle českého právního řádu, s možností doručení až do vašeho provozu. Zdrojování nové generace, které šetří váš čas i náklady a umožňuje dosáhnout vyšších marží s minimálním úsilím. Pro více informací navštivte https://www.omnetic.com/cs/zdrojovani-vozu/ nebo nás kontaktujte.
Rádi vám vysvětlíme, jak služba funguje. Filip Tomášek tel.: +420 776 058 366 e-mail: filip.tomasek@omnetic.com
Integrace Caris DMS do externího účetnictví
5 / 2024
Dovolujeme si připomenout i současnou funkci automatizovaného přenosu účetních dat z Caris DMS do externího účetnictví, a to prostřednictvím souborové výměny nebo připravované API funkce. Caris aktuálně podporuje přibližně 20 účetních systémů včetně nejrozšířenějších nástrojů Pohoda, Helios a SAP.
Kontaktní osoba pro integraci účetnictví: Ivana Foldynová tel.: +420 608 777 865 e-mail: ivana.foldynova@teas.cz
Inovace v zákaznickém procesu a efektivita zpracování hotovosti a platebních metod
5 / 2024
Využijte napojený platební terminál přes zařízení FiskalProT6 nebo FiskalProN5 od společnosti A3 Soft s.r.o. přímo do systému Caris DMS. Eliminujete chyby z přepisování, zrychlíte proces platby a informace o zaplacení lze převést rovnou do účetnictví.
Kontaktní osoba pro objednání platebního terminálu: Petr Kolář tel.: +420 608 000 528 e-mail: petr.kolar@fiskalpro.eu
Napojení na platební automat od společnosti Payment4U - usnadňuje obsluze proces ukončení zakázky při platbě kartou nebo v hotovosti, která se automaticky propisuje do systému CARIS. Velkou výhodou je snížení chybovosti a objemu úkonů pro samotné uživatele a možnost efektivnějšího využití zaměstnanců pokladny. KeyBox - bezobslužné řešení - zákazníkům můžete nabídnout prodloužení otevírací doby dealerství pro vyzvednutí vozu po servise s napojením na platební automat Payment4U.
Kontaktní osoba pro objednání platebního terminálu, platebního automatu Payment4U a KeyBoxu: Ivana Foldynová tel.: +420 608 777 865 e-mail: ivana.foldynova@teas.cz
CarisFoto - fotodokumentace do zakázky pro pojišťovny
5 / 2024
TEAS rozšiřuje digitální proces s pojišťovnami. Mobilní aplikace k systému Caris DMS pro fotodokumentaci zakázek, vozidel a dokumentů zákazníka v autoservisech usnadňuje především komunikaci s pojišťovnami při likvidaci škod. S minimálním zatížením technika pořizuje fotografie na mobilní zařízení a automaticky je bezdrátově nahrává na přednastavená úložiště.
Kontaktní osoba pro objednání CarisFoto: Ing. Jiří Hofrichter hofrichter@hofri.eu
Esigno: Digitalizace a zpracování elektronických podpisů v tabletu
5 / 2024
V rámci rozšíření servisního modulu Caris lze už dnes zakázkové listy, faktury - rekapitulace zakázek podepsat digitálně na provozovnách na tabletech a vašim zákazníkům je poslat jako podepsanou PDF kopii do emailu, což výrazně ovlivní náklady na dosavadní papírový provoz. Další tiskové formuláře připravujeme (např. souhlasy GDPR nebo dokumenty z programu Autosalon).
Tyto elektronické podpisy realizujeme společně s kolegy ze společnosti esigno, https://www.esigno.com. Kontaktní osoba pro objednání elektronického podpisu esigno: Ing. Michal Kuník +420 773 729 783 m.kunik@esigno.com
Nové digitální produkty napojené na CARIS DMS
5 / 2024
Společnost TEAS uvedla do provozu v prvním čtvrtletí letošního roku digitální novinky v rámci současného systému CARIS v ČR. Těchto 5 digitálních služeb je propojeno přímo na procesy CARIS. Služby jsou k dispozici pro všechny kategorie zákazníků.
Digitalizace a zpracování elektronických podpisů v tabletu od společnosti Esigno
CarisFoto - fotodokumentace do zakázky pro komunikaci s pojišťovnami
Inovace v zákaznickém procesu a efektivita zpracování hotovosti a platebních metod - platební terminál, platební automat Payment4U a keybox
Integrace Caris DMS do externího účetnictví
Více informací naleznete v samostatných novinkách, případné detaily vám poskytne: Ivana Foldynová tel.: +420 608 777 865 e-mail: ivana.foldynova@teas.cz
Fúze společností AUTOSOFT Company a TEAS
2 / 2024
TEAS přináší moderní systémové řešení a efektivní zákaznickou podporu i pro zákazníky společnosti AUTOSOFT Company s.r.o. Ti získali automatické moderní cloudové řešení Omnetic, mobilní aplikaci CarAudit pro kontrolu technického stavu i přístup k řadě nových produktů pro profesionální obchodníky s ojetými vozy.
Informujeme zároveň věřitele, zaměstnance, zákazníky a společníky společností AUTOSOFT Company s.r.o., Teas SPV, s.r.o., a TEAS spol. s.r.o. o přeměně ve formě fúze sloučením, na jejímž základě společnosti AUTOSOFT a Teas SPV zaniknou a jejich jmění přejde na nástupnickou společnost TEAS spol. s.r.o.
Sjednavač pojištění: Neztrácejte čas ani zákazníky
10 / 2023
Povinné i havarijní pojištění nyní můžete snadno a rychle sjednat na pár kliknutí přímo v systému Omnetic nebo Caris. Potřebná data jsou přenášena automaticky z našeho systému, není potřeba nic přepisovat ani nikam volat. Nabídky od všech pojišťoven na trhu získáte do pár vteřin, stačí si vybrat tu nejvhodnější a potvrdit. Za každou sjednanou smlouvu obdržíte provizi. Více informací najdete na https://www.omnetic.com/cs/pojisteni-vozidel/.
Pro aktivaci služby prosím kontaktujte společnost OK Group, Milan Hochmann na +420 734 748 180 nebo mhochmann@okgroup.cz.
Školení pro uživatele systému Caris
9 / 2023
Vzhledem k tomu, že Caris jde s dobou a neustále pro vás připravuje nové funkce a modernizace včetně napojení na další systémy, nabízíme skupinová i individuální školení novinek pro vaši lepší orientaci a maximalizaci využití vašeho systému. Pokud rozšiřujete svůj byznys, otevíráte novou pobočku, nabíráte do týmu nové zaměstnance nebo jen chcete mít přehled, ozvěte se nám, rádi s vámi domluvíme termín. Je jen na vás, zda zvolíte variantu online, nebo se osobně potkáme u vás. Pro objednání stačí vyplnit online formulář, který najdete níže na této stránce: https://teas.cz/novinky.html.
Jsme s vámi již 30 let
6 / 2023
Za 30 let své existence se společnost TEAS stala největším dodavatelem softwaru pro automobilový trh v České republice a na Slovensku. Naše řešení a systémy využívá přes 1200 zákazníků, mezi něž patří zejména profesionální prodejci vozů, autobazary, nezávislé servisy a dealerství 43 značek. V našem úsilí nepolevujeme, neustále se snažíme přinášet technologické inovace a systémy pro efektivnější správu zakázek a řízení byznysu. I na základě zpětné vazby našich zákazníků neustále vyvíjíme nové produkty, aplikace a inovace stávajících systémů.
Před časem jsme představili nástupce řešení Caris, pod názvem Omnetic, jehož první část pro obchodníky s ojetými vozy využívají již stovky stávajících i nových zákazníků. Nedílnou součástí našeho úspěchu jste vy – naši zákazníci, proto věříme, že i nadále pro vás budeme klíčovým partnerem a spolehlivým dodavatelem DMS systému. Děkujeme vám za důvěru!
SaaS: Caris DMS je nyní dostupný online
3 / 2023
Současný systém Caris DMS mohou stávající i noví zákazníci nově využívat v cloudovém prostředí, což znamená, že se do něj mohou připojit kdykoliv a odkudkoliv přes internet. Cloudové řešení ve formátu Software as a Service (SaaS) představuje nejen výraznou úsporu za pořizovací, ale i provozní náklady. Nemusíte pořizovat vlastní hardware ani se starat o jeho správu a údržbu. Nespornou výhodou je větší bezpečnostní jistota a možnost rozšíření úložiště dle vašich aktuálních potřeb. V případě zájmu o službu či více informací nás prosím kontaktujte na helpdesk@teas.cz
Služby Cebia na jeden klik v systému Omnetic
2 / 2023
Praktické a pro byznys nepostradatelné služby prověření vozu od společnosti Cebia jsou nyní integrovány v systému Omnetic. Prověření historie vozu, ověření technických i netechnických parametrů, skutečného roku výroby, včetně osvědčení, můžete mít nyní k dispozici na jeden klik přímo ve vašem systému prostřednictvím služby Autotracer. Uživatelé získávají i dekódování VINu prostřednictvím služby VINonline nebo doplnění výbavy. Objednávat můžete na podpora@omnetic.com nebo +420 771 125 125. Více informací získáte na https://www.omnetic.com/cs/cebia/.
Mobilní aplikace: Revoluce v digitalizaci vozů je tady
12 / 2022
Vyvinuli jsme zcela novou aplikaci CarAudit s řadou užitečných funkcí pro rychlé a efektivní zpracování každého obchodního případu, díky níž budete mít váš byznys pod palcem a kompletní agendu vždy po ruce. Je konfigurovatelná – umožňuje vlastní nastavení standardu, postupů, udělování a odebírání přístupů a mnoho dalšího včetně snadné kontroly jejich dodržování. Je bezpečná – záznam všech provedených změn v systému je bezpečně a trvale uložen. Je propojená se systému Omnetic a Caris, a může být propojena s DMS i jinými systémy, ale umí fungovat i zcela nezávisle. Má široké využití napříč segmentem od evidence vozů i skladu, detailních technických prohlídek, monitorovaných zkušebních jízd i přepravy, až po výkup, dokumentaci stavu pro autopůjčovny a leasingové společnosti a mnohem více. Dostupná pro Android i iOS. Využívat ji můžete v mobilu, tabletu i počítači současně, online i offline, ať jste kdekoliv.
Zažijte revoluci v digitalizaci vozů a poznejte, jaké výhody může mít právě pro váš byznys. Kontaktujte nás pro více informací nebo navštivte https://www.omnetic.com/cs/caraudit/
5 důvodů, proč přejít na nový systém Omnetic
10 / 2022
Po úspěšném pilotním uvedení nového systému Omnetic ho nyní společnost Autosoft zpřístupnila pro všechny stávající i nové zákazníky. Moderní cloudový systém pro velké i malé prodejce ojetých automobilů a nezávislé servisy.
Správa a kontrola byznysu z jakéhokoliv zařízení odkudkoliv na světě
Šetří váš čas
Optimalizuje procesy
Umožňuje efektivní plánování, přehled a správu skladu
Vedení účetnictví, tvorba a ukládání dokumentů a mnoho dalších užitečných funkcí v jedné aplikaci přesně podle vašich potřeb
V případě zájmu vám poskytneme konzultaci či školení a zajistíme bezpečný převod dat. Kontaktujte nás na +420 771 125 125. Více informací najdete na www.omnetic.com.
Představení nového systému Omnetic
8 / 2022
Společnost TEAS představila a v pilotním režimu spustila moderní cloudový systém Omnetic vyvinutý na základě potřeb vás – našich zákazníků. Sofistikovaný, přesto intuitivní, přehledný a zcela bezúdržbový systém umožňuje kompletní správu a kontrolu byznysu z jakéhokoliv zařízení odkudkoliv na světě. Školení prvních více než 200 zákazníků, kteří postupně na nový systém přechází, proběhlo prostřednictvím online webinářů nebo osobních konzultací. Více informací najdete na www.omnetic.com nebo nás kontaktujte, rádi nový systém a jeho výhody představíme i vám.
Filip Tomášek
tel.: +420 776 058 366
e-mail: filip.tomasek@omnetic.com
Ivana Foldynová
tel.: +420 608 777 865
e-mail: ivana.foldynova@teas.cz
Petr Kolář
tel.: +420 608 000 528
e-mail: petr.kolar@fiskalpro.eu
Ivana Foldynová
tel.: +420 608 777 865
e-mail: ivana.foldynova@teas.cz
Ing. Jiří Hofrichter
hofrichter@hofri.eu
Kontaktní osoba pro objednání elektronického podpisu esigno:
Ing. Michal Kuník
+420 773 729 783
m.kunik@esigno.com
Ivana Foldynová
tel.: +420 608 777 865
e-mail: ivana.foldynova@teas.cz